ناپولی، یوونتوس را به زانو درآورد

هفته سی‌‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، شب گذشته (‌یک‌شنبه) با 5 دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های ناپولی، تورینو، لاتزیو و هلاس ورونا مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

در مهمترین دیدار هفته تیم سوم جدولی ناپولی در ورزشگاه سن‌پائولو پذیرای یوونتوس صدرنشین بود. ناپولی که پیش از این بازی با بانوی پیر 20 امتیاز اختلاف داشت موفق شد در این دیدار خانگی با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد.

برای ناپولی خوزه ماریا کایخون (37) و دریس مرتنس (81) گلزنی کردند تا شاگردان رافائل بنیتس 64 امتیازی شوند و جایگاه سومی خود را تثبیت کنند. یوونتوس هم که این دومین شکست فصلش در رقابت‌های سری A بود همچنان با 81 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد و نسبت به تیم دوم جدولی رم 11 امتیاز برتری دارد.

در سایر دیدارهای برگزار شده شب گذشته هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

هلاس ورونا 3 – جنوا صفر

لاتزیو 3 – پارما 2

سامپدوریا صفر – فیورنتینا صفر

تورینو 2 – کالیاری یک

در ادامه رقابت‌های هفته سی‌‌و‌یکم سری A ایتالیا امشب 2 دیدار برگزار می‌شود که در نخستین بازی اودینزه پذیرای کاتانیاست و در دیدار دوم لیورنو از اینتر میزبانی می‌کند.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها یوونتوس با 81 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های رم و ناپولی به ترتیب با 70 و 64 امتیاز رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.


Posted

in

by

Tags: