پیروزی پرگل رئال مقابل رایو وایکانو و برتری بارسا و اتلتیکو

هفته سی‌ویکم لالیگا اسپانیا شب گذشته (شنبه) و بامداد امروز (یک‌شنبه) با 4 دیدار آغاز شد که طی آن تیم‌های بارسلونا، رئال‌مادرید، اتلتیکو مادرید و سلتاویگو مقابل رقبای خود طعم پیروزی را چشیدند.

اسپانیول در خانه خود پذیرای بارسلونا بود که این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان خراردو مارتینو به پایان رسید. تنها گل این بازی را لیونل مسی در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه اسپانیول کرد. فرانچسکو کاسیا از اسپانیول در دقیقه 82 با دریافت کارت قرمز مستقیم زمین بازی را ترک کرد.

فرهاد مجیدی، کاپیتان پیشین استقلال که در اسپانیا به سر می‌برد این بازی را از نزدیک دید. بارسلونا با این برد 75 امتیازی شد و جایگاه دومی خود در جدول رده‌بندی لالیگا را حفظ کرد.

در دیداری دیگر هم رئال‌مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو با نتیجه پرگل 5 بر صفر میهمانش، رایو وایکانو را در هم کوبید. برای سفیدپوشان مادریدی کریستیانو رونالدو (15)، دنیل کارواخال (55)، گرث بیل (68 و 70) و آلوارو موراتا (78) گلزنی کردند.

اتلتیکو مادرید هم موفق شد  2 بر یک میزبانش، اتلتیک بیلبائو را شکست دهد و صدرنشینی خودش را تداوم ببخشد. برای روخی‌بلانکو در این مسابقه دیه‌گو کاستا (22) و کوکه (55) گلزنی کردند تا این تیم 76 امتیازی شود. تنها گل بیلبائو را هم ایکر مونیاین (5) به ثمر رساند. همچنین آیمریک لاپورته در دقیقه 85 بازی از بیلبائو از زمین اخراج شد.

هفته سی‌ویکم لالیگا امروز و امشب با انجام دیدارهایی به شرح زیر پیگیری می‌شود:

وایادولید- آلمریا
اوساسونا- رئال‌ سوسیه‌داد
ویارئال- الچه
والنسیا- ختافه

در جدول رده‌بندی لالیگا تیم‌های اتلتیکومادرید، بارسلونا و رئال‌مادرید به ترتیب با 76، 75 و 73 امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.


Posted

in

by

Tags: