پیروزی میزبان‌های مدعی در بازی نخست

دیدار نخست پلی آف مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال با پیروزی تیم‌های فولاد ماهان اصفهان، مهرام تهران، پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد به پایان رسید.

در سالن ملت اصفهان 2  تیم ذوب آهن و فولاد ماهان به مصاف هم رفتند. فولادی‌ها بازی را قدرتمندانه شروع کردند و کوارتر اول را 22 بر 8 به سود خود پایان دادند. همین نتیجه، پشتوانه خوبی برای پیروزی شاگردان محسن صادق‌زاده بود. کوارترهای دوم و چهارم با نتیجه 24 بر 12 و 20 بر 17 به سود ذوب آهن تمام شد و کوارتر سوم هم 15 بر 11 به سود فولاد به پایان رسید.

محمدرضا لطفی با 19 امتیاز، 9 ریباند و یک پاس گل، موثرترین بازیکن ذوب آهن و جواد داوری نیز با 19 امتیاز، 2 ریباند و 6 پاس گل، موثرترین بازیکن فولاد بود.

در دیدار این هفته تیم همیاری زنجان که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند در زمین مسابقه مقابل دانشگاه آزاد حاضر نشد و 20 بر صفر بازنده اعلام شد.

نتیجه بازی‌ اول مرحله پلی آف (مرحله سوم) که به صورت 2 پیروزی از 3 بازی برگزار می‌شود به شرح زیر است:

پتروشیمی بندرامام 91 – پتروشیمی ماهشهر 59

مهرام تهران 83 – فولاد هفت الماس قزوین 66

دانشگاه آزاد 20 – همیاری زنجان صفر (تیم همیاری در زمین حاضر نشد)

ذوب آهن 66 – فولاد ماهان سپاهان 63

برنامه بازی‌ دوم تیم‌ها به شرح زیر است:

پنج‌شنبه 21 فروردین 1393

پتروشیمی ماهشهر – پتروشیمی بندرامام، ساعت 16
فولاد هفت الماس قزوین – مهرام، ساعت 16
همیاری زنجان – دانشگاه آزاد، ساعت 16
فولاد ماهان سپاهان – ذوب آهن، ساعت 16

در صورت نیاز به بازی سوم حق میزبانی با تیمی است که جایگاه بهتری در مرحله دوم مسابقات داشته است. این بازی نیز دوشنبه 25 فروردین ماه 1393 ساعت 16 برگزار می‌شود.

در مرحله نیمه نهایی که به صورت 3 پیروزی از 5 بازی برگزار می‌شود، میزبان 2 بازی اول و بازی پنجم (در صورت نیاز) تیمی است که در مرحله دوم جایگاه بالاتری دارد.


Posted

in

,

by

Tags: