مهرام و پتروشیمی بندر امام به نیمه نهایی رسیدند

تیم‌های پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کردند.

در پایان دیدار دوم پلی آف مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال، تیم‌های پتروشیمی بندر امام و مهرام نیز به دانشگاه آزاد در مرحله نیمه نهایی اضافه شدند و کار ذوب آهن و فولاد ماهان به بازی سوم کشید.

در سالن شهید بابایی قزوین، تیم مهرام برای دومین بازی متوالی موفق به شکست حریف فولاد هفت الماس شد و به نیمه نهایی صعود کرد تا حریف دانشگاه آزاد در این مرحله شود. سعید داورپناه با 20 امتیاز، 9 ریباند و 2 پاس گل، موثرترین بازیکن مهرام بود .

در سالن مخابرات اصفهان، جدال پا به پا و نفسگیر 2 تیم فولاد ماهان و ذوب آهن با نتیجه 65 بر 63 به سود ذوبی‌ها تمام شد تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی سوم کشیده شود. ایمان زندی 20 امتیاز برای ذوب آهن و جواد داوری 17 امتیاز برای فولاد ماهان کسب کردند.

پتروشیمی بندر امام هم طبق پیش‌بینی‌ها و در یک بازی برتر 104 بر 65 صنایع پتروشیمی ماهشهر را شکست داد. به این ترتیب در مرحله نیمه نهایی که از یک‌شنبه 31 فروردین شروع و به صورت 3 پیروزی از 5 بازی برگزار می‌شود،‌ دانشگاه آزاد با مهرام و پتروشیمی بندرامام با برنده نهایی دیدارهای 2 تیم اصفهانی ذوب آهن و فولاد ماهان روبرو می‌شود. بازی سوم تیم‌های فولاد ماهان سپاهان و ذوب آهن اصفهان، دوشنبه 25 فروردین ماه 1393 ساعت 16 برگزار می‌شود.

نتیجه دیدارهای امروز (پنج‌شنبه) شرح زیر است:

پتروشیمی ماهشهر 104 – پتروشیمی بندر امام 65
فولاد هفت الماس قزوین 46 – مهرام 73
فولاد ماهان سپاهان 63 – ذوب آهن 65 

نتیجه بازی‌ اول مرحله پلی آف که عصر دوشنبه گذشته برگزار شد به شرح زیر است:

پتروشیمی بندرامام 91 – پتروشیمی ماهشهر 59‌
مهرام تهران 83 – فولاد هفت الماس قزوین 66
دانشگاه آزاد 20 – همیاری زنجان صفر (تیم همیاری در زمین حاضر نشد و دانشگاه آزاد به صورت مستقیم به نیمه نهایی صعود کرد)
ذوب آهن 63 – فولاد ماهان سپاهان 66


Posted

in

by

Tags: