ديدار تيم ملي تکواندو با ارتش کره جنوبي لغو شد

ديدار تيم ملي تکواندو با ارتش کره جنوبي لغو شد

ديدار تيم ملي تکواندو با ارتش کره جنوبي لغو شدتيم ملي تکواندو پسران با 4 ورزشکار و 2 مربي در اردوي آماده سازي براي حضوري مقتدرانه در المپيک 2012 لندن در شهر سوان (کره جنوبي) بسر مي برد.
ملي پوشان تکواندو ضمن ادامه تمرينات آماده سازي چند ديدار تدارکاتي و تمرين مشترک نيز با تعدادي از تيمها داشتند از جمله تمرينات مشترکي با کشورهاي آذربايجان و ايتاليا انجام داده و 2 ديدار دوستانه نيز با تيم قهرمان دانشگاههاي کره جنوبی (يونگ اين) برگزار کردند که کادر مربيان از عملکرد بازيکنان ابراز رضايت کردند.

طبق برنامه ريزي بعمل آمده قرار بود که دیروز پنجشنبه 18 خرداد ماه ديدار نهايي با تيم تکواندوی ارتش کره جنوبی برگزار شود ولي در آخرين تمرين تيم ملي، کوروش رجلي از ناحيه دنده به شدت دچار آسيب ديدگي شد و قادر به انجام مبارزه نبود و از طرف ديگر در اردوي کره جنوبي ورزشکاران بدون استراحت روند آماده سازي را به صورت فشرده دنبال کرده و حتي يکروز استراحت اردوهاي ايران را هم در اختيار نداشتند که همين امر باعث خستگي زياد ملي پوشان شده و حتي احتمال آسيب ديدگي ورزشکاران را افزايش مي داد به همين دليل کادر فني بعد از بررسي شرايط موجود، صلاح ديد که اين ديدار تدارکاتي برگزار نشود.

نکته قابل توجه اينکه پيش از اين ملي پوشان 2 ديدار تدارکاتي برگزار کرده و کادر فني شناخت لازم را از نقاط ضعف و قوت تکواندوکاران پيدا کرده و حتي در خصوص نفرات اعزامي به لندن، به نتيجه رسيده بودند لذا کادر مربيان تيم ملي برگزاري چنين ديدار دوستانه اي را به صلاح ملي پوشان نديد و آنرا لغو کرد.

شايان ذکر است؛ کادر فني تيم ملي در خصوص اسامي تکواندوکاران اعزامي به المپيک 2012 لندن به نتيجه نهايي رسيده اند که به زودي اعلام خواهد شد.

Comments

Leave a Reply